نمایان
www.3manage.com
لایسنس آنتی ویروس

تحقیق UM1

در اولین گام تعدادی آبجکت های اساسی (انوع مختلف بلوک ها) را بسازید یا به دست آزمایشی آورید. اولین باری که شما این بلوک های ساختمانی را دارید, می‌توانید آنها را کنار هم گذاشته تا قصرتان را بسازید. به محض اینکه تعدادی آبجکت های اساسی در دنیای کامپیوتر ساختید یا به دست آورید می‌توانید به سادگی آنها را کنار هم بگذارید تا برنامه های جدید را ایجاد نمایید. یکی از امتیازات اساسی متد شی گرایی این است که می‌توانید یک بار component (اجزا) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده کنید. درست مانند زمانی که می‌توانید یک بلاک ساختمانی را در یک قصر, یک خانه یا یک سفید فضایی دوباره استفاده کنید, می‌توانید از یک قطعه طرح یا کد شی گرایی در یک سیستم حسابداری, یک سیستم بازرگانی یا یک سیستم پردازش سفارش استفاده مجدد نمایید.

برخی از عناوین:

–         یادگیری متد object- oriented برنامه نویسی شی گرا و visual modeling (مدلسازی بصری)

–         بررسی انواع نمادهای گرافیکی

–         نگاهی به انواع نمودارهای (UML Diagrams) UML

–         توسعه نرم افزار با استفاده رز مدلسازی بصری (visual modeling)

و…

لینک دانلود

حجم :۱٫۲۱m
download:3000 تومان
نوع فایل :۵۸ صفحه ورد
بعد از ثبت نام لینک دانلود نمایش داده خواهد شد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال میشود

یک نظر بگذارید

دسته‌ها
اين سايت را حمايت مي کنم